Wpisy archiwalne w miesiącu
Październik, 2009
Dystans całkowity: | 924.61 km (w terenie 0.00 km; 0.00%) |
Czas w ruchu: | 43:30 |
Średnia prędkość: | 21.26 km/h |
Maksymalna prędkość: | 46.16 km/h |
Liczba aktywności: | 24 |
Średnio na aktywność: | 38.53 km i 1h 48m |
Więcej statystyk |
Warszawska Masa Krytyczna
Piątek, 30 października 2009 Kategoria Masa Krytyczna, Na poziomie, Schwalbe Big Apple I (20x2,35), SPD, Z żoną
Km: | 68.83 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 04:25 | km/h: | 15.58 |
Pr. maks.: | 32.66 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Poziom | Aktywność: Jazda na rowerze |
Z Legionowa pojechałem sam, z Konwaliowej w dwójkę, a z ronda Starzyńskiego 6 rowerzystów i jeden rolkarz
Z Kasią na USG
Piątek, 30 października 2009 Kategoria Na poziomie, Schwalbe Big Apple I (20x2,35), SPD, Z żoną
Km: | 3.56 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 00:14 | km/h: | 15.26 |
Pr. maks.: | 25.99 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Poziom | Aktywność: Jazda na rowerze |
Do Szkoły a z powrotem przez Tarchomin i Nowodwory
Czwartek, 29 października 2009 Kategoria Na poziomie, Schwalbe Big Apple I (20x2,35), SGSP, SPD
Km: | 39.44 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 01:54 | km/h: | 20.76 |
Pr. maks.: | 39.60 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Poziom | Aktywność: Jazda na rowerze |
Dziś mordercą w moim przypadku byłaby matka wioząca swoim Seicento dwójkę dzieci.
Takiego zagrożenia, jakie ona dla mnie stworzyła nie udało się stworzyć nawet kierowcy ciągnika siodłowego z naczepą, który wyprzedził mnie na centymetry na obwodnicy Jabłonny w stronę Warszawy.
Pani odwinęła swój popisowy numer dojeżdżając od strony Warszawy do ronda którym zaczyna się obwodnica Jabłonny. Ja jechałem prawym pasem, ale zdecydowanie nie przy jego krawędzi. Jechałem prosto ze wspólnego pasa do skrętu w prawo i jazdy na wprost, tzn zamierzałem jechać prosto, gdy z lewej strony zobaczyłem kątem oka sunący na mnie zderzak Seicento i usłyszałem pisk opon, odbiłem więc lekko w prawo na obszar wyłączony z ruchu pomiędzy dwoma zjazdami z ronda i tam się zatrzymałem. Pani swoim Seicento stała w poprzek prawego pasa pod kątem 45 stopni, co by sugerowało, że skręcała z 2-go jeśli w ogóle nie z 3-ego pasa. Dobrze, że nie jechała szybciej i że bezpośrednio za nią nikt nie jechał, albo w porę zauważył, co się szykuje, bo mógłby ją na mnie wepchnąć uderzając w tył jej pojazdu. Dobrze, że chociaż dzieciaki miała prawidłowo pozapinane w fotelikach i sama miała zapięte pasy, bo inaczej to by pewnie wszyscy odbili się od przedniej szyby...
Kobieta w końcu zjechała z ronda, przejechała ze 100m i się zatrzymała, bo była w takim szoku, że nie była w stanie dalej jechać. Nie miała wątpliwości, że to jej wina. Także porozmawialiśmy i każdy pojechał w swoją stronę. Zaczęło się od pytania: Czy Panią po***ało? Na co w odpowiedzi usłyszałem, że chyba tak...
Potem omówiliśmy sobie sytuację, że jak będzie tak dalej jeździć to w końcu kogoś zabije, że jak się nie da bezpiecznie skręcić to można pojechać dalej prosto i zawrócić na następnym skrzyżowaniu, itp.
Takiego zagrożenia, jakie ona dla mnie stworzyła nie udało się stworzyć nawet kierowcy ciągnika siodłowego z naczepą, który wyprzedził mnie na centymetry na obwodnicy Jabłonny w stronę Warszawy.
Pani odwinęła swój popisowy numer dojeżdżając od strony Warszawy do ronda którym zaczyna się obwodnica Jabłonny. Ja jechałem prawym pasem, ale zdecydowanie nie przy jego krawędzi. Jechałem prosto ze wspólnego pasa do skrętu w prawo i jazdy na wprost, tzn zamierzałem jechać prosto, gdy z lewej strony zobaczyłem kątem oka sunący na mnie zderzak Seicento i usłyszałem pisk opon, odbiłem więc lekko w prawo na obszar wyłączony z ruchu pomiędzy dwoma zjazdami z ronda i tam się zatrzymałem. Pani swoim Seicento stała w poprzek prawego pasa pod kątem 45 stopni, co by sugerowało, że skręcała z 2-go jeśli w ogóle nie z 3-ego pasa. Dobrze, że nie jechała szybciej i że bezpośrednio za nią nikt nie jechał, albo w porę zauważył, co się szykuje, bo mógłby ją na mnie wepchnąć uderzając w tył jej pojazdu. Dobrze, że chociaż dzieciaki miała prawidłowo pozapinane w fotelikach i sama miała zapięte pasy, bo inaczej to by pewnie wszyscy odbili się od przedniej szyby...
Kobieta w końcu zjechała z ronda, przejechała ze 100m i się zatrzymała, bo była w takim szoku, że nie była w stanie dalej jechać. Nie miała wątpliwości, że to jej wina. Także porozmawialiśmy i każdy pojechał w swoją stronę. Zaczęło się od pytania: Czy Panią po***ało? Na co w odpowiedzi usłyszałem, że chyba tak...
Potem omówiliśmy sobie sytuację, że jak będzie tak dalej jeździć to w końcu kogoś zabije, że jak się nie da bezpiecznie skręcić to można pojechać dalej prosto i zawrócić na następnym skrzyżowaniu, itp.
Do Szkoły opłacić ubezpieczenie
Środa, 28 października 2009 Kategoria Na poziomie, Schwalbe Big Apple I (20x2,35), SGSP, SPD
Km: | 37.62 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 01:50 | km/h: | 20.52 |
Pr. maks.: | 37.75 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Poziom | Aktywność: Jazda na rowerze |
Rozbiórka estakady na Żeraniu© gromanik
Alegoria podejścia do bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów© gromanik
Co jeszcze można zrobić, żeby rowerzyście powiedzieć, że nie powinien jechać ulicą
Wtorek, 27 października 2009 Kategoria Na poziomie, Schwalbe Big Apple I (20x2,35), SGSP, SPD
Km: | 34.35 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 01:27 | km/h: | 23.69 |
Pr. maks.: | 41.59 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Poziom | Aktywność: Jazda na rowerze |
Można zatrzymać się najpierw na 1-szym, a potem na 3-cim pasie mostu, który ma 4 pasy ruchu. Skutek taki, że kierowcy udało się maksymalnie zbłaźnić i w końcu pojechał, po tym jak udało mu się zatrzymać wszystkie 4 pasy ruchu - wtedy zrezygował z tłumaczenia mi, dlaczego nie powinienem jechać ulicą w miejscu gdzie inaczej się nie da ;-)
Szkoła, a w drodze powrotnej zakupy
Poniedziałek, 26 października 2009 Kategoria Z żoną, Sprawunki, SPD, Schwalbe Big Apple I (20x2,35), Na poziomie
Km: | 36.57 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 01:42 | km/h: | 21.51 |
Pr. maks.: | 37.40 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Poziom | Aktywność: Jazda na rowerze |
Do Instytutu Lotnictwa
Piątek, 23 października 2009 Kategoria Na poziomie, Schwalbe Big Apple I (20x2,35), SPD
Km: | 66.97 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 03:10 | km/h: | 21.15 |
Pr. maks.: | 42.35 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Poziom | Aktywność: Jazda na rowerze |
System (dez)informacji pasażerskiej© gromanik
System (dez)informacji pasażerskiej#2© gromanik
System (dez)informacji pasażerskiej#3© gromanik
drogowcy pod ochroną© gromanik
Montaż płotków prętowych© gromanik
Niebezpieczeństwo pożaru lub wybuchu wzrasta© gromanik
Cała skarpa do wygrodzenia© gromanik
Szkoła, dziekanat i spotkanie przedmasowe
Czwartek, 22 października 2009 Kategoria Na poziomie, Praca, Schwalbe Big Apple I (20x2,35), SGSP, SPD
Km: | 59.52 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 02:40 | km/h: | 22.32 |
Pr. maks.: | 40.85 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Poziom | Aktywność: Jazda na rowerze |
Szkoła, serwis na spójni i dziekanat
Środa, 21 października 2009 Kategoria Na poziomie, Praca, Schwalbe Big Apple I (20x2,35), SGSP, SPD
Km: | 56.41 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 02:39 | km/h: | 21.29 |
Pr. maks.: | 39.99 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Poziom | Aktywność: Jazda na rowerze |
W termoaktywnym do szkoły
Wtorek, 20 października 2009 Kategoria Na poziomie, Schwalbe Big Apple I (20x2,35), SGSP, SPD
Km: | 34.41 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 01:27 | km/h: | 23.73 |
Pr. maks.: | 39.21 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Poziom | Aktywność: Jazda na rowerze |