Wpisy archiwalne w kategorii
Schwalbe Big Apple I (20x2,35)
Dystans całkowity: | 15060.24 km (w terenie 0.00 km; 0.00%) |
Czas w ruchu: | 753:14 |
Średnia prędkość: | 19.99 km/h |
Maksymalna prędkość: | 59.32 km/h |
Liczba aktywności: | 451 |
Średnio na aktywność: | 33.39 km i 1h 40m |
Więcej statystyk |
Tym razem słup energetyczny na ciągu pieszo-rowerowym
Wtorek, 13 października 2009 Kategoria Na poziomie, Schwalbe Big Apple I (20x2,35), SGSP, SPD
Km: | 34.60 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 01:31 | km/h: | 22.81 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Poziom | Aktywność: Jazda na rowerze |
Kolejne zniszczenie wygrodzenia
Poniedziałek, 12 października 2009 Kategoria Na poziomie, Schwalbe Big Apple I (20x2,35), SGSP, SPD
Km: | 35.75 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 01:37 | km/h: | 22.11 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Poziom | Aktywność: Jazda na rowerze |
Przywrócono przejścia dla pieszych przez tory przy stacji metra Marymont
Czwartek, 8 października 2009 Kategoria Na poziomie, Schwalbe Big Apple I (20x2,35), SGSP, SPD, Sprawunki
Km: | 52.79 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 02:38 | km/h: | 20.05 |
Pr. maks.: | 43.55 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Poziom | Aktywność: Jazda na rowerze |

Chodnik odzyskany dla pieszych© gromanik

Pierwsza wersja wygrodzenia chodnika© gromanik

Przywrócone przejście dla pieszych pomiędzy przystankami tramwajowymi© gromanik

Przejście przez tory bez sygnalizacji dla pieszych© gromanik

Znudzony patrol Straży Miejskiej© gromanik

Ogrodzenie krzyża tuż za przejściem© gromanik

Nie treba po schodach© gromanik

Dziwny Ford Ka© gromanik

Dziwny Ford Ka#2© gromanik

Obniżka nabiału© gromanik

Tak wygląda węgiel drzewny© gromanik
Znowu zablokowana droga rowerowa, tym razem przez wykop
Środa, 7 października 2009 Kategoria Na poziomie, Schwalbe Big Apple I (20x2,35), SGSP, SPD
Km: | 34.79 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 01:32 | km/h: | 22.69 |
Pr. maks.: | 39.21 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Poziom | Aktywność: Jazda na rowerze |
Apteka
Środa, 7 października 2009 Kategoria Na poziomie, Schwalbe Big Apple I (20x2,35), SPD, Sprawunki
Km: | 7.26 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 00:25 | km/h: | 17.42 |
Pr. maks.: | 28.28 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Poziom | Aktywność: Jazda na rowerze |
Ścieżka na Sobieskiego w Legionowie będzie z asfaltu
Wtorek, 6 października 2009 Kategoria Na poziomie, Schwalbe Big Apple I (20x2,35), SGSP, SPD
Km: | 34.22 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 01:22 | km/h: | 25.04 |
Pr. maks.: | 42.74 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Poziom | Aktywność: Jazda na rowerze |
Rano do szkoły, a po szkole z powrotem do domu, skąd poszedłem na spotkanie informacyjne dotyczące inwestycji w 2010 roku w Legionowie, na którym prezydent powiedział, że ścieżka przy ul. Sobieskiego zostanie wykonana z asfaltu, bo on nie ma siły sprzeczać się z rowerzystami, ale że za 5-6 lat będziemy żałować, że nie położono kostki. Oczywiście przewinął się też wątek instalacji podziemnych i nie istnienia wąskich roźściełaczy, które pomimo, że nie istnieją, to wykonują drogi rowerowe w Warszawie...
Szkoła od rana do wieczora
Poniedziałek, 5 października 2009 Kategoria SPD, SGSP, Schwalbe Big Apple I (20x2,35), Na poziomie
Km: | 34.21 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 01:23 | km/h: | 24.73 |
Pr. maks.: | 38.84 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Poziom | Aktywność: Jazda na rowerze |
Do pracy a w drodze powrotnej wizja lokalna w okolicach ZOO i zakupy w Jabłonnie
Sobota, 3 października 2009 Kategoria Na poziomie, Praca, Schwalbe Big Apple I (20x2,35), SPD
Km: | 47.81 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 02:04 | km/h: | 23.13 |
Pr. maks.: | 39.60 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Poziom | Aktywność: Jazda na rowerze |
Do szkoły na 13 minut
Czwartek, 1 października 2009 Kategoria Na poziomie, Schwalbe Big Apple I (20x2,35), SGSP, SPD
Km: | 34.73 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 01:29 | km/h: | 23.41 |
Pr. maks.: | 41.59 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Poziom | Aktywność: Jazda na rowerze |
Dzień ratownictwa i prewencji w autobusach i tramwajach
Czwartek, 1 października 2009 Kategoria RR, Na poziomie, Praca, Schwalbe Big Apple I (20x2,35), SPD
Km: | 46.82 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 02:12 | km/h: | 21.28 |
Pr. maks.: | 46.16 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Poziom | Aktywność: Jazda na rowerze |
Wczoraj jadąc rowerem ul. Jagiellońską natrafiłem na skutki uderzenia prawym lusterkiem samochodu ciężarowego w szyby po lewej stronie autobusu Scania CN270UB. Z relacji kierowcy autobusu i ciężarówki wynikało, .że ciężarówce zajechał drogę kierowca samochodu osobowego, który uciekł z miejsca zdarzenia. Ten autobus ma kamery monitoringu, więc może zarejestrowały sprawcę zdarzenia. Jedyne uszkodzenia autobusu to wybita 2-ga, 3-cia i 4-ta szyba w części pasażerskiej autobusu (ta przy miejscu na wózki oraz jedna w lewo i jedna w prawo) oraz urwane lewe lusterko autobusu. Ciężarówka straciła tylko lusterko. W wypadku zostało rannych dwoje pasażerów. jedna pani z raną ciętą nogi, potłuczeniami głowy i kończyn po udzieleniu przeze mnie pierwszej pomocy została przez pogotowie do szpitala, druga pani po opatrzeniu na miejscu rany ciętej na nadgarstku samodzielnie pojechała do szpitala. Pani zabrana do szpitala stała i na podłogę rzucił ją podmuch od wybijanej szyby.
Wracając z pracy ok. 22:30 zwróciłem motorniczemu tramwaju linii 22 na pętli na Żeraniu uwagę na wyładowania elektryczne pomiędzy silnikiem przedniego wózka drugiego wagonu, a torowiskiem w związku z czym tramwaj bez pasażerów zjechał do zajezdni.
Wracając z pracy ok. 22:30 zwróciłem motorniczemu tramwaju linii 22 na pętli na Żeraniu uwagę na wyładowania elektryczne pomiędzy silnikiem przedniego wózka drugiego wagonu, a torowiskiem w związku z czym tramwaj bez pasażerów zjechał do zajezdni.