gromanikblog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gromanik.bikestats.pl

linki

Najpierw okrężną drogą ze

Piątek, 22 sierpnia 2008 Kategoria Masa Krytyczna, Urzędy, Z żoną
Km: 33.37 Km teren: 0.00 Czas: 02:08 km/h: 15.64
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Najpierw okrężną drogą ze względu na remont drogi do starostwa powiatowego w Legionowie po zgodę na przejazd Legionowskiej Masy Krytycznej i z powrotem do domu.

Później na Legionowską Masę Krytyczną, na której było 40 osób, więc tendencja wzrostowa się utrzymuje. Na masie nie zabrakło niespodzianek, pierwszą z nich były słupki w poprzek drogi przy stacji w Chotomowie, więc podobnie, jak miesiąc temu zawracaliśmy całą kolumną :D, drugą niespodziankę zrobiła załoga prowadząca Policji skręcając w lewo z ul. Sobieskiego w ul. Norwida w Legionowie, bo zamiast skręcić w tą ulicę skręcili kawałek wcześniej na stację tankowania gazu :D, wskutek czego na kilkadziesiąt metrów straciliśmy załogę prowadzącą, która musiała pojechać na około, żeby wrócić na swoje miejsce na początku kolumny.