gromanikblog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gromanik.bikestats.pl

linki

Najpierw do przychodni koło domu

Środa, 24 września 2008 Kategoria Praca, Sprawunki, Urzędy, Z żoną
Km: 61.52 Km teren: 0.00 Czas: 03:06 km/h: 19.85
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Najpierw do przychodni koło domu odebrać receptę i do bankomatu wyjąć pieniądze na odbiór aparatu z serwisu. Po drodze do apteki na Białołęce. Stamtąd do U.M. St. W-wy złożyć pisma i do Centrum odebrać aparat z serwisu. Z powrotem przez Pl. teatralny, gdzie na potrzeby jakiegoś filmu pojawił się przystanek autobusowy PKP Żerań :D Po powrocie do Legionowa złożyłem pisma w Urzędzie Miasta i mapki trasy następnej Legionowskiej Masy Krytycznej w Komendzie Policji w Legionowie, skąd pod liceum po telewizor, który po zniesieniu jechał samochodem do nas. Wydaje mi się, że byłem szybciej, albo równo. Później do pracy z Żoną i powrót później niż zwykle, ale z większym zarobkiem (i również z Żoną).