gromanikblog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gromanik.bikestats.pl

linki

Na łyżwy na Strumykową

Wtorek, 30 grudnia 2008 Kategoria Na poziomie, Z żoną, Znajomi
Km: 34.35 Km teren: 0.00 Czas: 01:50 km/h: 18.74
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: 0.0°C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Poziom Aktywność: Jazda na rowerze
Na łyżwy na Strumykową na Białołęce, gdzie żona wypróbowała dostane figurówki, stamtąd na basen, z basenu do pobliskiego sklepu rowerowego w poszukiwaniu roweru dla Kasi, a stamtąd do Raffiego po zakuwacz i omówić konstrukcję pozioma oraz sposób jazdy na nim.

Cześć Rafale, jednym slowem Warszawa i okolice wykazują trend mocno rozwojowy w tym temacie :) To na następny zlot tak z pięciu Was przyjedzie? (Ja kolegę z Katowic spróbuję wygiągnąć (też buduje :)). (mam nadzieję, że Prowadzący ten blog wybaczy mi to spamowanie ;)).
art75
- 21:56 czwartek, 1 stycznia 2009 | linkuj
Dzięki za pozdrowienia Arturze, Grzesiek przekazał mi linka do komentarza. A poziomujących się, mam nadzieję, będzie z czasem coraz więcej. Ja sam na wiosnę pewnie wezmę się za mój drugi poziom. Raffi - 13:33 czwartek, 1 stycznia 2009 | linkuj
No, no, widzę kolejnego "zarażonego" jazdą w/na poziomie. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i pozdrowienia dla Raffiego (Artur, znamy się ze zlotu rowerów poziomych w Bystrzycy).
art75
- 11:51 środa, 31 grudnia 2008 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obled