WARSZAWA:Wittiga-Leliwitów-Myśliborska-Świderska-Myśliborska-Dorodna-Klembowska-Kowalczyka-Modlińska-Most
Środa, 23 maja 2007 Kategoria Wyprawa
Km: | 78.13 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 03:25 | km/h: | 22.87 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Townsend Kalahari | Aktywność: Jazda na rowerze |
WARSZAWA:Wittiga-Leliwitów-Myśliborska-Świderska-Myśliborska-Dorodna-Klembowska-
Kowalczyka-Modlińska-Most "Grota"-Wybrzeże Gdyńskie-Prozy-Pstrowskiego-Nocznickiego-Kasprowicza(Robotnicy zostawili odsunięty fragment płotu przy budowie stacji metra Stare Bielany, przez który ludzie szukali przejścia na drugą stronę. Też się nabrałem. W końcu dotarłem na drugą stronę, ale tam nie było otwartego segmentu płotu, więc go rozkręciłem żeby nie wracać przez wszystkie te dziury z powrotem, potem napotkani robotnicy poszli tą dziurę zamknąć. Ja po sobie sam zamknąłem.)-Nocznickiego-Pstrowskiego-Marymoncka
-Pułkowa-Dzierżoniowska-Żubrowa-Wóycickiego(tu szło całą szerokością drogi dwóch pijaków, jeden tylko w kąpielówkach.)-Wólczyńska-Estrady-Trenów(Na przemian nawierzchnia z asfaltu i płyt)-ŁOMIANKI:Kampinoska-Wiślana(Na skrzyżowaniu z trasą gdańską pętla indukcyjna wykrywa rowerzystów, sygnalizacja jest też wyposażona w kamery)-Kolejowa-DZIEKANÓW NOWY(Tu się pojawił oprócz zakazu ruchu pieszych, pojazdów zaprzęgowych i ciągników także zakaz ruchu rowerów. Z boku była droga, która pół km dalej skończyła się w polu. Przeniosłem rower przez rów i barierę energochłonną zgodnie z tradycją zapoczątkowaną przez Wałęsę. Następne zakazy przezornie ignorowałem)–CZOSNÓW(za zjazdem do tej miejscowości zaczyna się droga ekspresowa, więc jechałem zupełnie pustą drogą przez miasto)-DĘBINA-KAZUŃ NOWY(Tu przecina trasę na Gdańsk droga łącząca Błonie, gdzie byłem już poprzedniego dnia w pracy z Nowym Dworem Mazowieckim, dokąd jechałem. Przejechałem piękny, wąski most na Wiśle z łukowatymi kratownicami, podobny do nie istniejącego już mostu nad Zalewem Zegrzyńskim po drodze na Serock lub do mostu kolejowego w Tczewie po drodze na Gdańsk)-NOWY DWÓR MAZOWIECKI(Droga przebudowana za pieniądze unijne-14mln zł przy wsparciu Polski w wysokości 9mln zł. Optyczne zawężenia drogi przy przystankach, przestrzenie wyłączone z ruchu z bardzo wyraźnymi odblaskami tworzące mijankę przed przejściami dla pieszych z azylem na środku, wydzielone separatorami równoległe do drogi miejsca postojowe, chyba dla autobusów)-BOŻA WOLA-SUCHOCIN-
SKIERDY-RAJSZEW-JABŁONNA(Tu niestety zaczyna się ciąg pieszo rowerowy z kostki fazowanej przerastającej trawą, zaniżone krawężniki na wyjazdach z posesji, brak przejazdów rowerowych przez ulice poprzeczne, co jest szczególnie dziwne w zestawieniu z faktem, że zrobiono bardzo wyraźnie oznakowany przejazd rowerowy przez główną drogę poprzedzony znakiem uwaga rowerzyści. Droga rowerowa prowadzi w jedyne słuszne miejsce, czyli do kościoła i tam się kończy)-WARSZAWA:Modlińska-Produkcyjna-Milenijna-Światowida-
Myśliborska-Wittiga(wróciłem do domu o 2:20 w nocy)
Kowalczyka-Modlińska-Most "Grota"-Wybrzeże Gdyńskie-Prozy-Pstrowskiego-Nocznickiego-Kasprowicza(Robotnicy zostawili odsunięty fragment płotu przy budowie stacji metra Stare Bielany, przez który ludzie szukali przejścia na drugą stronę. Też się nabrałem. W końcu dotarłem na drugą stronę, ale tam nie było otwartego segmentu płotu, więc go rozkręciłem żeby nie wracać przez wszystkie te dziury z powrotem, potem napotkani robotnicy poszli tą dziurę zamknąć. Ja po sobie sam zamknąłem.)-Nocznickiego-Pstrowskiego-Marymoncka
-Pułkowa-Dzierżoniowska-Żubrowa-Wóycickiego(tu szło całą szerokością drogi dwóch pijaków, jeden tylko w kąpielówkach.)-Wólczyńska-Estrady-Trenów(Na przemian nawierzchnia z asfaltu i płyt)-ŁOMIANKI:Kampinoska-Wiślana(Na skrzyżowaniu z trasą gdańską pętla indukcyjna wykrywa rowerzystów, sygnalizacja jest też wyposażona w kamery)-Kolejowa-DZIEKANÓW NOWY(Tu się pojawił oprócz zakazu ruchu pieszych, pojazdów zaprzęgowych i ciągników także zakaz ruchu rowerów. Z boku była droga, która pół km dalej skończyła się w polu. Przeniosłem rower przez rów i barierę energochłonną zgodnie z tradycją zapoczątkowaną przez Wałęsę. Następne zakazy przezornie ignorowałem)–CZOSNÓW(za zjazdem do tej miejscowości zaczyna się droga ekspresowa, więc jechałem zupełnie pustą drogą przez miasto)-DĘBINA-KAZUŃ NOWY(Tu przecina trasę na Gdańsk droga łącząca Błonie, gdzie byłem już poprzedniego dnia w pracy z Nowym Dworem Mazowieckim, dokąd jechałem. Przejechałem piękny, wąski most na Wiśle z łukowatymi kratownicami, podobny do nie istniejącego już mostu nad Zalewem Zegrzyńskim po drodze na Serock lub do mostu kolejowego w Tczewie po drodze na Gdańsk)-NOWY DWÓR MAZOWIECKI(Droga przebudowana za pieniądze unijne-14mln zł przy wsparciu Polski w wysokości 9mln zł. Optyczne zawężenia drogi przy przystankach, przestrzenie wyłączone z ruchu z bardzo wyraźnymi odblaskami tworzące mijankę przed przejściami dla pieszych z azylem na środku, wydzielone separatorami równoległe do drogi miejsca postojowe, chyba dla autobusów)-BOŻA WOLA-SUCHOCIN-
SKIERDY-RAJSZEW-JABŁONNA(Tu niestety zaczyna się ciąg pieszo rowerowy z kostki fazowanej przerastającej trawą, zaniżone krawężniki na wyjazdach z posesji, brak przejazdów rowerowych przez ulice poprzeczne, co jest szczególnie dziwne w zestawieniu z faktem, że zrobiono bardzo wyraźnie oznakowany przejazd rowerowy przez główną drogę poprzedzony znakiem uwaga rowerzyści. Droga rowerowa prowadzi w jedyne słuszne miejsce, czyli do kościoła i tam się kończy)-WARSZAWA:Modlińska-Produkcyjna-Milenijna-Światowida-
Myśliborska-Wittiga(wróciłem do domu o 2:20 w nocy)