gromanikblog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gromanik.bikestats.pl

linki

Pętla Legionowo - Płock - Legionowo

Niedziela, 17 lipca 2011 Kategoria RR, Na poziomie, Schwalbe Big Apple II (20x2,35), SPD, Wyprawa
Km: 211.10 Km teren: 0.00 Czas: 09:29 km/h: 22.26
Pr. maks.: 48.39 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Poziom Aktywność: Jazda na rowerze
trochę zdjęć: http://bzaborow2.no-ip.org/galer/pg/show/1560

film z mostu Solidarności w Płocku, który był celem wypadu:

Z Legionowa ruszyłem spod stacji zgodnie z planem o 9:15, a że dobrze mi się jechało, to pierwszy postój zrobiłem za Wyszogrodem i to nie dlatego, że byłem zmęczony, ale dlatego, że nad drogą wisiało złamane drzewo i trzeba było wezwać straż pożarną. Z Technologiem1 spotkaliśmy się przy molo w Płocku, skąd ruszyliśmy się w okolice starego mostu na konkretny obiad. W drodze powrotnej przejechałem przez Świniary, które zalała powódź - poza śladami poziomu wody na niektórych budynkach większości zniszczeń już nie widać a wszystkie drogi zostały odnowione. Przy puszczy kampinoskiej obudziłem gwizdkiem panią, która zasnęła za kierownicą Seicento i jechała prosto na mnie, a kawałek dalej przed jadący przede mną samochód wybiegła z rowu sarna, która po zderzeniu uciekła z miejsca zdarzenia zostawiając na miejscu połamany zderzak i przebitą chłodnicę oraz zniszczony jeden halogen. Na moście na Wiśle prowadzącym do Nowego Dworu Maz. jeden kierowca bardzo grzecznie jechał za mną przez cały most, pomimo, że w drugiej połowie mostu trąbili na niego, żeby wyprzedził mnie na podwójnej ciągłej - nie dał się ;-) Jak dojechałem pod dom i wstałem z fotellika, to myślałem, że nie dam rady wciągnąć roweru po schodach do mieszkania na parterze i że z pętli nic nie wyjdzie, bo zakończę ją 3m od drzwi mieszkania ;-)