gromanikblog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gromanik.bikestats.pl

linki

Najpierw do szkoły na zerówkę

Poniedziałek, 28 stycznia 2008 Kategoria RR, Praca, Rodzina, SGSP, Z żoną
Km: 60.61 Km teren: 0.00 Czas: 02:55 km/h: 20.78
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Najpierw do szkoły na zerówkę z chemii(myślę, że już zaliczona i to na tyle dobrze, że ustnego nie trzeba będzie zdawać, więc już tylko 12 lutego matma:)
Miał być protest kierowców tirów, policja się szykowała, ale w sumie to się niewiele działo...) później na szkolenie do nowej pracy, fajnie, bo bliżej szkoły i domu :), później z żoną do teściowej po drodze zwiedzając puławską po remoncie, gdzie jedna pani zostawiła seicento na luzie, które stoczyło się na jezdnię, które z jednym kierowcą wepchnęliśmy z powrotem i podłożyliśmy kamień pod tylne koło-pewnie się pani zdziwi ruszając... ;D a po dobrej pomidorowej, naleśniku, kanapkach z kiełbasą i wykryciu zwarcia do Legionowa cały dzień z wiatrem w plecy :D