gromanikblog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gromanik.bikestats.pl

linki

Dom - SGSP - Szpital

Czwartek, 29 maja 2008 Kategoria SGSP, Sprawunki
Km: 42.08 Km teren: 0.00 Czas: 01:59 km/h: 21.22
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Dom - SGSP - Szpital Bródnowski - dom

Wracałem Marywilską i takiego kabaretu drogowego jaki się odbywa przy przejeździe kolejowym przy klasyków dawno nie widziałem. Po stronie marywilskiej tuż przy przejeździe jest skrzyżowanie drogi równoległej do torów z drogą do nich prostopadłą(obydwie mają po pasie ruchu w każdą stronę) , więc gdy ktoś stamtąd chce dojechać do przejazdu to blokuje jednocześnie możliwość jazdy na wprost pozostałym kierowcom gdy przejazd jest zamknięty, dzieję się tak w obydwu kierunkach. Jak jedzie jeden albo dwa pociągi, to jakiegoś wielkiego problemu nie ma, ale dzisiaj jak wracałem jechało ich w krótkich odstępach czasu 5, więc przejazd był zamknięty dość długo - oczywiście wszystko się zakorkowało, Ci którzy nie chcieli dojechać do przejazdu mijali korek pod prąd uniemożliwiając normalną jazdę jadącym z przeciwka(pikanterii całej sytuacji dodaje fakt, że ul. jest wąska i ma rozkopane pobocza z powodu przebudowy torów) Dwa samochody osobowe są w stanie się na tym jednym pasie minąć, osobówka z karetką już ledwo(karetka jechała na sygnałach), ale najlepszy był kierowca miejskiego autobusu, który pojechał pod prąd, bo na tych 200m w połowie trafił na inny miejski autobus jadący w przeciwnym kierunku, więc już się wszystko totalnie zakorkowało. Niestety z powodu słabej baterii w komórce nie mogłem tego cyrku nagrać...