Wpisy archiwalne w kategorii
SGSP
Dystans całkowity: | 16004.39 km (w terenie 0.00 km; 0.00%) |
Czas w ruchu: | 761:34 |
Średnia prędkość: | 20.95 km/h |
Maksymalna prędkość: | 51.00 km/h |
Liczba aktywności: | 420 |
Średnio na aktywność: | 38.11 km i 1h 49m |
Więcej statystyk |
Szkoła od rana do wieczora
Środa, 18 listopada 2009 Kategoria Na poziomie, Schwalbe Big Apple I (20x2,35), SGSP, SPD
Km: | 34.54 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 01:27 | km/h: | 23.82 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Poziom | Aktywność: Jazda na rowerze |
Szkoła i powrót słupków na miejsce
Wtorek, 17 listopada 2009 Kategoria Na poziomie, Schwalbe Big Apple I (20x2,35), SGSP, SPD
Km: | 34.61 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 01:32 | km/h: | 22.57 |
Pr. maks.: | 37.40 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Poziom | Aktywność: Jazda na rowerze |
Szkoła od rana do wieczora
Poniedziałek, 16 listopada 2009 Kategoria Na poziomie, Schwalbe Big Apple I (20x2,35), SGSP, SPD
Km: | 34.34 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 01:30 | km/h: | 22.89 |
Pr. maks.: | 39.21 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Poziom | Aktywność: Jazda na rowerze |
Szkoła i Urząd Dzielnicy Żoliborz
Wtorek, 10 listopada 2009 Kategoria Na poziomie, Schwalbe Big Apple I (20x2,35), SGSP, Urzędy
Km: | 36.67 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 01:43 | km/h: | 21.36 |
Pr. maks.: | 37.40 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Poziom | Aktywność: Jazda na rowerze |
Dziś po drodze do szkoły Policja zatrzymywała kierowców którzy pod prąd przez przejazd rowerowy wjeżdżają na ul. Modlińską przed ul. Kowalczyka.
W drodze powrotnej natomiast zawiadomiłem Straż Miejską o przyczepie kempingowej blokującej jezdnię lokalną przy ul. Modlińskiej oraz o samochodzie - nośniku reklamy zaparkowanym na chodniku przy drodze rowerowej w taki sposób, że piesi chodzą po drodze rowerowej
W drodze powrotnej natomiast zawiadomiłem Straż Miejską o przyczepie kempingowej blokującej jezdnię lokalną przy ul. Modlińskiej oraz o samochodzie - nośniku reklamy zaparkowanym na chodniku przy drodze rowerowej w taki sposób, że piesi chodzą po drodze rowerowej
Szkoła od rana do wieczora
Poniedziałek, 9 listopada 2009 Kategoria SPD, SGSP, Schwalbe Big Apple I (20x2,35), Na poziomie
Km: | 34.37 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 01:30 | km/h: | 22.91 |
Pr. maks.: | 39.21 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Poziom | Aktywność: Jazda na rowerze |
Zakłady Azotowe w Puławach
Piątek, 6 listopada 2009 Kategoria Na poziomie, Schwalbe Big Apple I (20x2,35), SGSP, SPD, Z żoną
Km: | 49.16 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 02:24 | km/h: | 20.48 |
Pr. maks.: | 38.47 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Poziom | Aktywność: Jazda na rowerze |
Na 7 rano do szkoły a stamtąd autokarem do Zakładów Azotowych w Puławach. Po powrocie na Młociny po Kasię i razem z nią do domu.
Szkoła, praca, i kolejne rowerowe absurdy...
Czwartek, 5 listopada 2009 Kategoria Na poziomie, Praca, Schwalbe Big Apple I (20x2,35), SGSP, SPD
Km: | 49.74 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 02:20 | km/h: | 21.32 |
Pr. maks.: | 38.10 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Poziom | Aktywność: Jazda na rowerze |
Szkoła, Podleśna, Gwiaździsta, dziekanat, DK Świt
Środa, 4 listopada 2009 Kategoria Na poziomie, Praca, Schwalbe Big Apple I (20x2,35), SGSP, SPD
Km: | 57.05 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 03:02 | km/h: | 18.81 |
Pr. maks.: | 39.21 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Poziom | Aktywność: Jazda na rowerze |
Do Szkoły jak zwykle. Po drodze ze szkoły do pracy zobaczyłem ścieżki rowerowe wybudowane przy Podleśnej i Gwiaździstej. Z pracy pojechałem do Domu Kultury Świt na Bródnie na spotkanie redakcyjne "Aveciarza" w którym prowadzę dział rowerowy.
Dziś po drodze do szkoły zbierałem z jezdni tłumik
Wtorek, 3 listopada 2009 Kategoria Na poziomie, Schwalbe Big Apple I (20x2,35), SGSP, SPD
Km: | 34.63 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 01:37 | km/h: | 21.42 |
Pr. maks.: | 43.55 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Poziom | Aktywność: Jazda na rowerze |
który w całości odpadł od jadącego samochodu - czasem to aż strach się bać, co po tych naszych drogach jeździ...
Do Szkoły a z powrotem przez Tarchomin i Nowodwory
Czwartek, 29 października 2009 Kategoria Na poziomie, Schwalbe Big Apple I (20x2,35), SGSP, SPD
Km: | 39.44 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 01:54 | km/h: | 20.76 |
Pr. maks.: | 39.60 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: Poziom | Aktywność: Jazda na rowerze |
Dziś mordercą w moim przypadku byłaby matka wioząca swoim Seicento dwójkę dzieci.
Takiego zagrożenia, jakie ona dla mnie stworzyła nie udało się stworzyć nawet kierowcy ciągnika siodłowego z naczepą, który wyprzedził mnie na centymetry na obwodnicy Jabłonny w stronę Warszawy.
Pani odwinęła swój popisowy numer dojeżdżając od strony Warszawy do ronda którym zaczyna się obwodnica Jabłonny. Ja jechałem prawym pasem, ale zdecydowanie nie przy jego krawędzi. Jechałem prosto ze wspólnego pasa do skrętu w prawo i jazdy na wprost, tzn zamierzałem jechać prosto, gdy z lewej strony zobaczyłem kątem oka sunący na mnie zderzak Seicento i usłyszałem pisk opon, odbiłem więc lekko w prawo na obszar wyłączony z ruchu pomiędzy dwoma zjazdami z ronda i tam się zatrzymałem. Pani swoim Seicento stała w poprzek prawego pasa pod kątem 45 stopni, co by sugerowało, że skręcała z 2-go jeśli w ogóle nie z 3-ego pasa. Dobrze, że nie jechała szybciej i że bezpośrednio za nią nikt nie jechał, albo w porę zauważył, co się szykuje, bo mógłby ją na mnie wepchnąć uderzając w tył jej pojazdu. Dobrze, że chociaż dzieciaki miała prawidłowo pozapinane w fotelikach i sama miała zapięte pasy, bo inaczej to by pewnie wszyscy odbili się od przedniej szyby...
Kobieta w końcu zjechała z ronda, przejechała ze 100m i się zatrzymała, bo była w takim szoku, że nie była w stanie dalej jechać. Nie miała wątpliwości, że to jej wina. Także porozmawialiśmy i każdy pojechał w swoją stronę. Zaczęło się od pytania: Czy Panią po***ało? Na co w odpowiedzi usłyszałem, że chyba tak...
Potem omówiliśmy sobie sytuację, że jak będzie tak dalej jeździć to w końcu kogoś zabije, że jak się nie da bezpiecznie skręcić to można pojechać dalej prosto i zawrócić na następnym skrzyżowaniu, itp.
Takiego zagrożenia, jakie ona dla mnie stworzyła nie udało się stworzyć nawet kierowcy ciągnika siodłowego z naczepą, który wyprzedził mnie na centymetry na obwodnicy Jabłonny w stronę Warszawy.
Pani odwinęła swój popisowy numer dojeżdżając od strony Warszawy do ronda którym zaczyna się obwodnica Jabłonny. Ja jechałem prawym pasem, ale zdecydowanie nie przy jego krawędzi. Jechałem prosto ze wspólnego pasa do skrętu w prawo i jazdy na wprost, tzn zamierzałem jechać prosto, gdy z lewej strony zobaczyłem kątem oka sunący na mnie zderzak Seicento i usłyszałem pisk opon, odbiłem więc lekko w prawo na obszar wyłączony z ruchu pomiędzy dwoma zjazdami z ronda i tam się zatrzymałem. Pani swoim Seicento stała w poprzek prawego pasa pod kątem 45 stopni, co by sugerowało, że skręcała z 2-go jeśli w ogóle nie z 3-ego pasa. Dobrze, że nie jechała szybciej i że bezpośrednio za nią nikt nie jechał, albo w porę zauważył, co się szykuje, bo mógłby ją na mnie wepchnąć uderzając w tył jej pojazdu. Dobrze, że chociaż dzieciaki miała prawidłowo pozapinane w fotelikach i sama miała zapięte pasy, bo inaczej to by pewnie wszyscy odbili się od przedniej szyby...
Kobieta w końcu zjechała z ronda, przejechała ze 100m i się zatrzymała, bo była w takim szoku, że nie była w stanie dalej jechać. Nie miała wątpliwości, że to jej wina. Także porozmawialiśmy i każdy pojechał w swoją stronę. Zaczęło się od pytania: Czy Panią po***ało? Na co w odpowiedzi usłyszałem, że chyba tak...
Potem omówiliśmy sobie sytuację, że jak będzie tak dalej jeździć to w końcu kogoś zabije, że jak się nie da bezpiecznie skręcić to można pojechać dalej prosto i zawrócić na następnym skrzyżowaniu, itp.